Bine ai venit, Vizitator
Username: Password: Amintește-mă

SUBIECT: Reactii adverse tratament homeopatic?

Reactii adverse tratament homeopatic? 14 Oct 2010 09:28 #409

  • edith
  • edith's Avatar
  • Deconectat
  • New Member
  • Posts: 1
Buna ziua ,
In timpul tratamentului homeopat : guna HPV,guna virus,guna dermo ,thuya,medorrhinum pot sa apara dureri moderate de sani?
Pot exista interactiuni cu medicamente alopate :procaina din injectiile cu gerovital h3?
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Re:Reactii adverse tratament homeopatic? 15 Oct 2010 23:28 #410

Buna seara,

Medicamentele la care scrie la inceput Guna, nu au efecte colaterale, adverse, alergice. Thuya si medorrhinum sunt remedii homeopate clasice, de la chiar Hahnemann citire.

Interactiunile nu sunt reale, unele fac o treaba, celelate actioneaza pe alte cai.

Ce sa caute procaina si injectiile cu Gerovital h3 la un pacient care ia ce ati spus dumneavoastra. Care ar fi utilitatea? Si de ce ar fi nevoie de asa ceva daca exista deja un tratament pe care l-a asumat un medic? De ce medicul care a administrat guna HPV,guna virus,guna dermo,thuya,medorrhinum, nu este respectat pentru ca stie de astea, si nu se vine la control si se incearca in paralel alte terapii?

Experienta mea: nu este bine, aveti un medic care a indicat asa ceva, medicamente Guna, medicul respectiv este avansat din toate punctele de vedere, aveti toate sansele ca sa ratati tratamentul medicului care a indicat remedii guna, impreuna cu angajamentul acelui medic adevarat care daca v-a indicat guna sau homeopatie sau acupunctura sau ceai, pai stie ce incearca acel medic sa impiedice si cu ce se lupta. Mergeti in alte parti daca nu aveti incredere sio tineti-va pana la capat de alegerea facuta. Nu mai mergeti in paralel cu tratamente pe care le suspectati.

Tratamentul pomenit de dv. nu este homeopat, este medicina a reglarii fiziologice, mai nou homeopatia nu mai este homeopatie, acupunctura nu mai este chineza. S-a spart diferenta de limbaj.

Dureri moderate de sani?
Ce a spus medicul curant?
Aveti medic curant?
Daca aveti medic curant, intrebati-l pe dumnealui, o sa va raspunda sigur.
Medic primar chirurgie vasculara
Medic specialist chirurgie cardiovasculara
Doctor in stiintele medicale
Competenta in ecografia Doppler vasculara
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Re:Reactii adverse tratament homeopatic? 24 Oct 2010 10:01 #419

Buna dimineata,


Inca un raspuns.


Intrebarea postata pe site nu poate gasi un raspuns precis decat in urma unui consult cu toate datele clinice si terapeutice si uneori raspunsul il ai abia dupa ce mai trece o vreme ca sa stii ce se intampla.


Nu va pot raspunde intrebarii in baza datelor pe care le-ati postat pana acum.


Cu stima,
Medic primar chirurgie vasculara
Medic specialist chirurgie cardiovasculara
Doctor in stiintele medicale
Competenta in ecografia Doppler vasculara
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
Time to create page: 0.203 seconds