Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă

Cele mai importante simptome pentru alegerea remediului potrivit din cateva sute de remedii sunt simptomele psihice. De ex. teama, nelinistea, frica de hoti, teama de moarte, plangacios, nu-i place consolarea, etc.

În al doilea rand factori sunt cei mai imprortanti pentru alegerea remediului sunt cei de mai jos în ordine enumerarii:
  • starile climatice în care apar dureri sau anumite simptome (frig, caldura, aer uscat, aer umed, la aer liber, în camera, la dormit, inainte de ploaie, etc)
  • poftele de mancare şi baut ale pacientului (pofta de acrituri, mananca excesiv sare, nu are pofta de mancare)
  • aversiunile de mancare şi bautura.
  • comportamente, anomalii şi pofte foarte ciudate (febra fara sete, pacient în general friguros care în cazul bolii moare de caldura, etc., copil care manaca varul de pe pereti, etc.)
  • cauza care a creeat boala daca este cunoscuta (haine ude, par ud, curent de aer)
  • orele la care se agraveaza sau se amelioreaza anumite simptome
  • felul în care pacientul isi amelioreaza durerile (la apasare, comprese calde sau reci, cand se plimba, cand sta intins, etc.)
Simptomele normale ca "durere de burta", "diaree" sau "constipatie" nu ajuta mai deloc la alegerea remediului potrivit pentru ca aceste simptome generale sunt prezente la foarte multe remedii.
Simptome ca "vomitat dupa baut de apa rece" şi "sete mare de apa rece" insa este o indicatie foarte pretioasa caci ea se potriveste numai la 1-2 remedii.
  • No comments found